Хайп як інструмент в комунікаціях


25 жовтня в Одеському торговельно-економічному інституті КНТЕУ пройшов майстер-клас Олени Орлової, організатора і продюсера міських подій, мами, менеджера, бізнес леді, енерджайзера багатьох соціальних і культурних ініціатив Одеси. Олена розповіла про хайп як про інструмент в піарі та комунікаціях, про кейси і приклади зі своєї практики та поділилася із аудиторією 5 принципами в роботі, якими вона керується:

  1. До будь-якого завдання і проблеми треба ставитися з гумором і позитивом. Але за кожною жартом повинен бути прорахунок.
  2. Чим складніше і більш амбіційними є завдання – тим більше треба брати на себе. Все найвідповідальніше і сумнівне – собі, а не своїй команді.
  3. Працювати треба тільки з такими людьми, з якими комфортно і на яких можна покластися. У моїй команді є і гарні – тому що вони красиво вміють щось робити!
  4. В проект на стику масової культури і соціальної ініціативи завжди є місце для фішок і для хайпа. Важливо – не передавити, на першому місці – завжди ідея!
  5. Популярізація Одеси – справа кожного бізнесу, кожної компанії, яка тут працює. Тому що Одеса – це найкраще місто у світі!